Nosto
Nå om dagen handler kundeopplevelser om å kunne presentere kunder med et relevant budskap, til riktig tid.
Personaliser kjøpsopplevelsen
Nosto er en plattform spesialisert på personalisering som gjør hvert besøk unikt ved å samle data fra aktuelle transaksjoner og besøksatferd i nettbutikken, for deretter å prosessere dette ved bruk av patenterte algoritmer og AI.
Basert på denne innsikten om hver enkelt besøkende så kan Nosto presentere de produktene og det innholdet som brukere sannsynligvis er på utkikk etter i form av produktanbefalinger, kategori optimalisering, emails eller som Facebook og Instagram annonser – alt i sanntid.
Nosto tilbyr også et bredt spekter av muligheter for å enkelt optimalisere plattformen basert på essensielle parametere for ecommerce aktører, som konverteringsgrad, gjennomsnittlige ordreverdi, CTR og prioritering av produkter etter lønnsomhet, alt kan bli optimalisert og A/B-testet.
"It's always a pleasure working with Convert. Really been an easy and fun cooperation the whole way through and that has resulted in many successful eCommerce projects."
- Pär From, Partner Manager for Northern Europe
Vil du vite mer?
Ta en prat med Markus, han er utrolig dyktig på de fleste temaer innen digital handel, og er en trivelig kar i tillegg!