Salesforce Service Cloud
Bygg kundelojalitet ved hjelp av AI-støttet arbeidsflyt og automasjon. Tilby personlig service på tvers av ulike kanaler gjennom hele kundereisen. Salesforce er verdens ledende plattform for kundeservice, og gir deg muligheten til å skape unike kundeopplevelser for dine kunder.
Skap gode kundeopplevelser
Det er de lojale og fornøyde kundene som bidrar med den største delen av virksomhetens lønnsomhet. Derfor er det ekstra viktig å betjene dem i alle deler av kundereisen. Utfordringen er at forventningene er høye og det kan oppstå situasjoner der kunden ønsker kontakt med bedriften; fordi de er i en kjøpsprosess og trenger informasjon, fordi det har oppstått en feil, fordi de ønsker å gi tilbakemelding. Da er det viktig å være tilgjengelig for kunden og besvarer henvendelser raskt, med relevant svar i kanalen kunden ønsker å benytte. Å møte kunden på en god måte øker sannsynligheten for at de blir lojale, kjøper igjen og opptrer som ambassadører for merkevaren.
God kundeservice er et konkurransefortrinn
Virksomheter som lykkes vet at kundeservice er en genuin mulighet til å komme i direkte kontakt med kundene og gi dem en personlig opplevelse som er krevende å gi gjennom rene digitale kanaler. Med dette blir kundesenteret å regne som en salgskanal, og ikke et kostsenter.
Støtt kunder overalt
Salesforce Service Cloud inneholder funksjonalitet som gjør det mulig å betjene ulike kanaler som telefoni, chat, epost, webskjema, sosiale medier fra en enkel og intuitiv brukerflate. De kan enkelt fordele innkommende henvendelser, eskalere saker og få tilgang til kundeinnsikt som er relevant for å løse kundens henvendelse.
Anerkjent av Gartner
Salesforce Service Cloud er rangert som den ledende plattformen for customer engagement og omtales som «The Gold Standard» for service management.
Vil du vite mer?
Ta en prat med Markus, han er utrolig dyktig på de fleste temaer innen digital handel, og er en trivelig kar i tillegg!