Som nydannet e-handelshus hviler vi ikke på laurbærene, og starter reisen med å styrke satsingen innen Customer Experience (CX) med en ny Customer Engagement-avdeling. I tillegg rekrutterer vi for å øke kapasiteten i eksisterende avdelinger. Med denne endringen skal vi tilby enda bedre totalløsninger for kundene våre, og få kapasitet til å møte økt etterspørsel, særlig etter enkelttjenester.
Med et eget team for Customer Engagement og utvider vi tjenestespekteret vårt innenfor digital handel ytterligere. Vårt nye team er spesialister på teknologier som styrker kunderelasjoner og bidrar til å skape lojalitet. Med dette ønsker vi å ta et større ansvar for kundereisene innen digital handel og dra nytte av synergieffektene som skapes for kundene som benytter seg av totalspekteret av tjenestene våre.
Det nye Customer Engagement-teamet hos PearlConvert. Fra venstre: Halvor Flesche Andreassen, Mubin Hamid, Celine Ekornåsvåg, Andreas Røed, Janne Cathrin Liland og Marie Løkås.
Daglig leder i PearlConvert, Torkel Johannessen har selv arbeidet en del med dette fagområdet tidligere, blant annet når han var med å etablere Club VITA, en av Norges mest populære kundeklubber i sin tid. Han gleder seg stort til å jobbe sammen med sine nye kollegaer.
Den nye avdelingen følger som en del av oppkjøpet Pearl Group gjorde tidligere i år, hvor Convert Group AS ble kjøpt opp, og PearlConvert ble dannet. Det nye Customer Engagement-teamet er hentet over fra Pearl Group.
Om PearlConvert
PearlConvert skal være Nordens (og kanskje verdens) beste på digital handel! Vi har vokst til å bli et av de største byråene innen digital handel i Norden, og blant våre 130 + e-handelseksperter finner du alt fra utviklere, rådgivere og CX-eksperter.
PearlConvert er en del av Pearl Group. Med 330+ ansatte i 6 land er Pearl Group en av Nordens største partnere innen forretningssystemer (ERP), digital handel, innsikt og CX.