I samarbeid med Sunkost så har vi designet og utviklet deres nye digitale handel hvor vi bruker Magento Open Source som eCommerce løsning i kombinasjon med Pimcore CMS slik at de kan arbeide mer selvstendig og kreativt med innhold som både øker trafikk og som er kjøpsutløsende.
I dette prosjektet så har vi blant annet utviklet løsninger for å styrke samspillet mellom digital kanal og fysisk handel med gode strategier for Klikk & Hent. Vi har også integrert partneren vår Voyado med Magento slik at både sluttkunde og Sunkost får flere fordeler i forhold til kundeklubb-strategi og marketing-automation på tvers av kanalene i stedet for kun fysisk eller digitale siloer.
Vi bruker Flow som digital tjenesteplattform og grunnlag for alle integrasjoner, blant annet med systemer som Pimcore PIM og bedriftens POS-løsning.
Så har vi som alltid en best-of-breed tilnærming til øvrige tjenester i prosjektet, som blant annet Nosto for produktanbefalinger og personalisering, samt Algolia for internt-søk.